you raise me up so i can stand on mountains.

JAG ÄR KLAAAR MED ATT STÄDA!!!!!!!!!!!
Det blev faktiskt jättefint, och vet ni, nu sitter jag vid familjens bärbara dator.
Den är så himla seg, tar typ 5 minuter att få igång internet, men jag ska inte klaga, ska ju vara glad över att jag ens har en dator.
Nu sitter jag här, men ska snart gå ner och duscha och sätta igång en maskin med tvätt.
Sen ska jag kolla på tv, på E! är det ju the kardashians, kollar alltid på det, ehehe. :)
Imorgon ska jag be min syster väcka mig vid halv 6-6 tiden (chockad).
Nej men, jag gillar inte att stressa på morgonen, så det är därför.
Efter skolan så ska jag iväg till typ city gross eller något med mamma och pappa. :$

Nej, nu ska jag gå ner och duscha, eftersom klockan börjar bli rätt mycket blir detta nog sista inlägget för idag.
Vi hörs imorgon bitti, om jag vaknar och om jag hinner skriva.
annars så hörs vi vid 3 tiden ungefär, ni får ha det så bra så länge.
Godnatt och sov så gott.

[ denna bärbara datorn har inga bilder. :o )

Talk to you tomorrow.

xoxo
Linn. :]]]]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0