Snart februari, en månad att längta till?

Halva januari har ju gått och snart är det februari.
Vet inte om man ska längta till den månaden, skolan fortsätter ju.
Just nu längtar jag mest till sportlovet, men det är ju ett tag tills det.
Förra veckan var jag så skoltrött så att det inte var sant, men denna veckan har varit lugn.
Denna veckan har även gått så himla snabbt, jag är chockad över att det är torsdag imorgon.
April - Maj - Juni är väl månaderna jag längtar mest till, börjar även bli rätt trött på att det alltid är kallt.
Men nej, nu ska jag inte bara vara negativ, ska ju vara glad att denna veckan har gått snabbt, och hoppas på att alla andra veckor också kommer gå snabbt!



För ett tag sen hittade jag på youtube en kille som har "artistnamnet" Secondhand Serenade.
Trodde först det var ett band, men nej, det är bara en som sjunger.
Hans låtar är så sjuktsjuktsjuktsjukt bra, här kommer 3 låtar som ni ska få höra med honom.








Nej nu börjar klockan bli mycket för mig eftersom jag ska upp rätt tidigt.
Men vi hörs imorgon bitti med ett godmorgon inlägg. ;)
Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, godnatt.

xoxo
Linn. :]



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja det är så kul att se gamla bilder :D

2010-01-20 @ 22:48:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Isa Ponturo

sv: ja de är sjukt snygga :)

2010-01-21 @ 12:37:46
URL: http://isaponturo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0