when i come home, they'll be proud of me.

Nu har jag städat färdigt, mamma kom också hem från jobbet just.
Satt ner & pratade lite med henne, hon fick också se mitt rum.
Sitter här och lyssnar på Rise against, sååå sjukt bra, låten kommer upp senare.
Ikväll händer inte så mycket faktiskt, sitter väl här ett tag till sen ska jag gå och läsa min engelska bok.
Ska börja läsa mycket nu, innan tyckte jag det var tråkigt men sedan jag läste alla twilight böckerna så har jag blivit beroende av att läsa.
Men en bok jag också kan rekommendera är "Tillsammans" av Denise Rudberg, läste den i klassen & nu ska jag läsa 2:an & 3:an.

Imorgon ska jag till tandläkaren igen, åh, men tandställning har lossnat :$
Sen kommer jag hem vid 4-tiden, ska kanske iväg på kvällen får se hur det blir.
Nej nu ska jag fortsätta att njuta av all musik, hörs sen.

Såhär ser boken ut. :)

Talk to you later

xoxo
Linn. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0