Svar på frågorna. :)

Det blev en väldigt liten frågestund, men här kommer svaren på era frågor. :)

anniii om ASK ME SOMETHING?!:

Hur mkt kommenterar du ??
Per dag ??
Svarar du ofta på komentarer varje dag eller ???

Svar: 1. Jag kommenterar rätt mycket, hur mycket vet jag inte men om jag tycker att en blogg är fin så skriver jag det till bloggaren.
2. Som sagt, per dag vet jag inte. Det varierar rätt mycket, på skoldagarna så kommenterar jag inte lika mycket som jag gör på helgerna.
3. Jag svarar nästan alltid på alla mina kommentarer & ja jag svarar på dom varje dag. :)

L I N N E A A L S B E R G ♥  om ASK ME SOMETHING?!:

1. Vilken skola går du i?
2. Hur hittade du till min blogg?
3. Hur gammal är du?
4. Var bor du?
5. Går du på någon sport?
6. Isåfall vilken?
7. Har du någon kamera?
8. Isåfall vilken?
9. Gillar du att sjunga?
10. Favorit färg?

♥ K ♥ R ♥ A ♥ M ♥

Svar: 1. Vilken skola jag går i håller jag faktiskt hemligt, tyvärr.
2. Jag gick in på blogg.se och de mest kommenterade, där hittade jag din blogg. :)
3. jag är 14, jag blir 15 i april.
4. Jag bor i skåne, vart exakt jag bor håller jag också hemligt.
5. Japp det gör jag.
6. Jag spelar fotboll. :)
7. Ja det har jag, men fotar mest med mobilkameran.
8. En Canon ixus.
9. Vem gillar inte att sjunga egentligen, men ja det gör jag. :)
10. Jag gillar färgen lime grön, men hade aldrig kunnat gå runt med lime gröna kläder, men annars svart och blått. :)

L i n a om ASK ME SOMETHING?!:

vart vill du resa på semester ? :D

Svar: U.S.A helt klart. :)

Therése om ASK ME SOMETHING?!:

Går du på gymnasitet? i så fall vilken linje

Svar: Nej det gör jag inte går i 8:an :)

tava - EN ÜBERROSA BLOGG om ASK ME SOMETHING?!:

- är rosa din favorit färg ?
- favorit bloggerska ?
- besöksrekord?

Svar: 1. Nja, det var min favoritfärg innan.
2. Oj, det är så himla svårt, men det får bli både Kenza och Blondinbella. :)
3. Jadu ;), vi får vänta med den frågan lite, det är fortfarande inte så jättemånga besökare.

johanna om ASK ME SOMETHING?!:

vad vill du uppnå med bloggen?
har du något husdjur?
100.000 eller thailand i 6 månader?
kram:)

Svar: 1. Hm, jag bloggar för jag tycker det är roligt, så jag vill inte uppnå något så jättemycket faktiskt. Men att tjäna pengar på bloggen hade ju inte skadat heller, men jag tycker att man ska blogga för att det är roligt inte för att man känner att man måste!
2. Japp det har jag, en hund. :)
3. 100.000 tror jag, thailand har aldrig riktigt lockat mig, men man vet ju aldrig, sånt kan ändras. :)

Johanna om ASK ME SOMETHING?!:
Hej :D
tänkte fråga lite :D
1. Vilka är dina favorit bloggar
2. Vilken mascara använder du (om du använder nån)
3. Vem är snyggaste kändisen (både tjejer och killar)
4. Vilket är ditt bästa klädesplagg?

Kramar<3

Svar: 1. Hejhej :), min favoritbloggar hmm det var svårt. Jag läser Kenzas, Blondinbellas, Fattyboms & grymtroligperson, det är väl dom jag försöker läsa varje dag.
2. Jag använder isadora build up mascara extra volume, långt namn, hehe. Den röda, inte den blåa :)
3. Snyggaste killen, ojj, jag gillar Patrick Dempsey men jonas brothers i mitt (L), tjej vet jag faktiskt inte, jag älskar taylor swifts hår kan jag säga :)
4. Helt klart mina jeans-leggings, åh älskar dom!

MELISSA om ASK ME SOMETHING?!:

1. vilka bloggar läser du:)?
2. vad skulle du välja buss eller bil:)?

Svar: 1. Som jag skrev innan, Kenzas, Blondinbellas, Fattyboms och grymtroligperson. :)
2. Bil helt klart tror jag!

Kommentarer
Postat av: fije

vi jör som dejj och skickar en kommentar till en bloggs drivare om vi tycker bloggen är fin !

Jätte fin blogg ! :)<3

2010-02-14 @ 21:01:19
URL: http://fijesphoto.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; tack så mycket! =)

2010-02-14 @ 21:07:02
URL: http://srebecca.blogg.se/
Postat av: N I L M A

kul att läsa!

2010-02-14 @ 21:34:04
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: mina - it's my time to shine!

tack detsamma :)

2010-02-14 @ 21:57:09
URL: http://miiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0