it feels like i won, is that true?


Jag har börjat lyssna på Green Day igen, åh vad jag älskar dem.
De kommer till Sverige i sommar, jag vill se dom. :(


Känns som om min uppdatering har varit väldigt dålig i veckan, och det ber jag om ursäkt för.
Men skolveckorna är jobbiga, riktigt jobbiga.
Om ni undrar varför jag är hemma så tidigt är det för att jag är sjuk, eller mår inte bra.
Men åkte ändå till skolan imorse, mest för att vi skulle ha boxning.
För idag "bröt vi vårt schema" och hade boxning på förmiddagen, det var valfritt.
Det var riktigt roligt, men sjukt jobbigt så händerna skakar nu.
Men som sagt efter boxningen åkte jag hem, åkte in en sväng genom ica och köpte Ben and Jerrys.
Lite fredagsmys får man ju ha, nu är det lov också.
Jag har verkligen längtat efter detta sportlovet sjukt mycket & äntligen är det här.
Nej nu ska jag kolla senaste Grey's anatomy avsnittet, puss. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0