i can almost see it, the dream i'm dreaming.

Godmorgon bloggen, jag är uppe tidigt idag.
Somnade faktiskt i soffan efter jag hade kollat på OS i flera timmar.
Vaknade upp vid 7 imorse när mamma skulle till jobbet, måste sova lite mer senare känner jag.
Idag blir det bio med Matilda, en vän som jag knappt pratar med längre, tråkigt men sant.
Vi ska se farsan, hoppas verkligen på att den är bra.
Har några av läsarna sett den, i sånna fall är den bra?
Åker nog till henne om 2 timmar ungefär, sen sticker vid dit, blir tidig bio idag, hehe.
Uppdaterar nog innan jag åker & sen när jag kommer hem, kanske blir lite dålig uppdatering, menmen.
Nej nu ska jag föna mitt hår, pusssar.


Kommentarer
Postat av: hannah

Alltid kul att träffa folk man tappat kontaket med igen :)

2010-02-24 @ 17:57:19
URL: http://lastseason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0