for all the wrong that you made right

Innan jag börjar med ett riktigt inlägg så vill jag säga ett stort TACK till Sofie.
Jag vann designtävlingen och designen är megafin. :)


Godmorgon bloggen, allting bra med er?
Min uppdatering igår sög verkligen, och det ber jag om ursäkt för.
Det var iallafall första gången jag mobilbloggade & det gick ju kanonbra. :)
Nu ska jag nog snart gå ner och städa mitt rum, det behövs verkligen.
Igår hade jag en "mys" kväll med min syster, kolla på tv med ben and jerrys, half baked, megagott.
Som sagt som jag har skrivit så behöver man inte oroa sig att denna helgen ska gå snabbt.
Det är ju lov nu, jag älskar LOV!!!!
Igår köpte jag ett par jeans leggings & ett par Wayfarer. :)
Nej nu måste jag dricka något, blev helt plötsligt jättetörstig, vi hörs senare. :)

Celine Dion - Because you loved me, såååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0