Everybody needs inspiration.

Godmorgon bloggen, skulle egentligen hinna med 8 bussen men jag försov mig.
Pappa ska ändå ner till "byn" så jag åker med han, så jag kommer till skolan vid 10 i 9.
Slutar klockan 4 idag, ska se om jag hinner uppdatera innan jag ska iväg igen, hoppas det.
Inga läxor till idag, men till imorgon har vi 2 stycken, men det är rätt så chill.
Tyvärr så är so läxorna rätt svåra bara, och vår lärare brukar göra rätt rejäla läxförhör.

Vet ni vad jag började tänka på häromdagen, att ni vet skärgårds doktorn?
De slutade dem bara sända, jag brukade alltid kolla på det med mamma, varje vecka.
Tycker att de kan börja visa det igen för att det är skitbra!

Sen så vet ni 2/½ men, det är skitbra.
Kom på det igår typ då såg jag båda avsnittet, men såg även spårlöst & det är också bra!

Nej nu ska jag sticka till skolan, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0