WHY NOT LEARN?


Igår fick man läsa och höra på tv:n om dessa som fick fira jul på ett tåg mitt ute i ingenstans vid Sundsvall. Ibland undrar man varför SJ inte blir bättre? Jag menar, vartenda år är det såhär? De vet ju att det kommer komma snö tills nästa år, varför inte fixa till tågen bättre? Jag läste på aftonbladet att Finland har 35 minus men deras tåg går jättebra. Det är ju inte meningen att man ska stå och vänta i två timmar på ett försenat tåg, eller, som dessa, de fick fira jul på ett tåg utan mat eller dryck. SJ borde bli bättre, för så här kan man inte ha det. xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå där!

Sugen på en ny bloggdesign såhär i juletider? Checka in på min blogg då ;)

2010-12-25 @ 14:57:12
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0