LAST CHRISTMAS, I GAVE YOU MY HEART

Kollade just in på min gamla blogg, rätt kul att läsa vad jag gjorde för exakt år sen. Så tänkte förklara för er hur min december såg ut förra året, låter väl ändå helt okej?

Min december för året började fruktansvärt bra, 1 december var vi iväg med klassen, badade och hade roligt.
Blev lite småkär i té på de kalla vintrarna, varenda kväll bestod av té!
Men sen kom dagarna som gjorde så att december blev ett väldigt dåligt minne. Jag och min bästavän blev ovänner dagen innan skolavslutningen, det var väldigt jobbigt psykiskt. Detta fortsatte ända till halva mars ungefär. Men sen löste vi det!
Blev väldigt kär i Twilight böckerna och på julafton fick jag fjärde och sista boken - som efter en vecka var utläst.
Jag och min syster var på mellandagsrean och fyndade Grey's anatomy säsong 2, många sena kvällar med Grey's maraton, så himla mysigt när kaminen gav värme. Hoppas det blir likadant i år.

Såhär såg December ut i mitt liv förra året. December detta året? Det har varit mycket bättre och det kommer att hålla sig, det har jag bestämt. Ändå rätt roligt att kunna gå bak i arkivet och kolla. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0