Dag 5 – Min(a) bästa vän(ner)

Jag vet att man bara ska ha en bästavän, jag kan verkligen inte ha det dock. Jag har tre, som betyder lika mycket för mig. Tre bästavänner som jag litar på helt otroligt mycket. Tre vänner som tar mig som jag är.

Saga och Melinda tror jag står närmast mig just nu, mest för att vi går i samma klass och träffar varandra varenda dag, varenda minut nästan. Har alltid roligt med de och vi hittar alltid på en massa galna saker. Mest för att vi är så, vår personlighet. And, i love you.

Sara är också min bästavän. Dock så har vi inte träffats på länge, eller jo, fast vi träffades mer förr. Men jag litar ändå på henne, jag har känt henne sen dagis och vi har många fina minnen tsm. Loveu.

Sen är det klart att jag har mina andra vänner, fast detta är mina bästavänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0