Dag 17 – En (Två) låt(ar) som finns med dig överallt (inte en låt utav ditt favorit band, artist etc.)

Oj, detta blir svårt. En låt som jag älskar som inte tillhör Jonas Brothers, inte tillhör Taylor Swift och inte tillhör Paramore..

Jag har många låtar, verkligen.. Men är är 2 låtar som verkligen har fastnat, låtar som jag nästan måste lyssna på varje dag.
Vitamin C - Graduation (friends forever)

Varför just denna låten? Jo, jag hitta denna när en tjej i klassen sluta, sen blev det väl som min låt till klassen. Vi slutar nian snart, den påminner om det. Detta är en sån låt man gråter till, men ändå inte. Sad tears and happy tears. Lyssna på den, sjukt bra! Ni blir inte besvikna iallafall, det kan jag lova er!

Hedley - Perfect.

Denna låten hitta jag för ungefär två månader sen, verkligen bra. Vet faktiskt inte varför den har blivit så nära mig, den bara satte sig i hjärtat direkt. Denna låten lyssnar jag på nästan varenda dag, för den är så grym. Man tröttnar inte på den heller, helt otroligt bra!! Lyssna på den om ni får chansen, ni blir inte besvikna.

Detta är väl de två låtarna jag kom på direkt, men min spotify lista innehåller över 500 låtar, utan att ens överdriva. Så ni kanske förstår att det var lite svårt att välja. But, this songs are special to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0