AMAZING

Söndagsångest brukar jag alltid få, idag får jag ingen, betygen är satta och jag älskar livet. Längtar tills skolan imorgon.

Skolan är platsen där jag skrattar så att tårarna rinner, skolan är platsen där jag skapar minnen för livet. Mina vänner och jag, vi sitter i korridorerna i skolan, skrattar och har roligt. Tillsagda blir vi det med, men, jag har hellre roligt än att sitta och ha tråkigt. Jag vill vara 30 år och komma ihåg min skoltid och mitt liv som en tonåring som om det vore världens bästa tid mitt liv. Inte som att det var ett helvete, bara plugg och sånt, det vill jag inte komma ihåg. Utan jag vill kunna komma ihåg att jag hade världens bästavänner som jag hade grymt roligt med.
Mina bästavänner, jag tackar för att ni alltid gör mig glad, även om jag är nere på bottnen ibland. ♥

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0