WHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

Skolan började i onsdags, och sedan dess har det mesta bara flytit på. Jag var väl rätt duktigt deprimerad på tisdagskvällen när jag skulle gå och lägga mig tidigt. Fast skolan har ändå inte varit så dålig, jag har längtat till varje skoldag. Mest för att jag har underbara vänner som lyser upp dagen, skratt och åter igen skratt. Jag kan också berätta för er att jag är rätt glad, vi har fått en ny matte lärare och äntligen så börjar matten gå bra! Har varit rätt dålig på det. Så jag ser framemot Nationella Proven, mest för att jag ska kunna visa de flesta att jag klarar av matten. Men annars är inget förändrat, lite nya lärare, men det är allt. GRYMT BRA!

Sen jag börja skolan, eller sen jag sluta 8:an så har jag försökt undvika tanken med att vi slutar snart, att vi lämnar denna klassen och denna skolan. Fast när jag satt där i fredags under slöjdtiden så slog det mig verkligen, gah, tänk att jag lämnar alla, alla mina underbara vänner. Kommer bli tufft, det är nog därför jag tar vara på alla mina dagar med denna klassen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0