when you look me in the eyes

Jag är sur, arg, ledsen, besviken. Livechatten fungerade inte för mig, jag missade hela. Vill bara börja gråta, hur kunde jag missa det, varför startade inte livechatten för mig? Förhoppningsvis så kan man väl se den i "efterhand". Men jag tröstade mig själv med jonas brothers i lurarna, det blev som en livechat för mig. Gah, dem är så bra, så underbara, dem är allt. I love jonas brothers with all of my heart.
Till en annan sak.
Jag fixade tv:n och dvd:n, så gissa vem som ska se film hela kvällen, och gissa vem som just klicka hem The O.C säsong 2, jo jag! Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen, kolla på några avsnitt av the o.c, sen får vi se hur det blir. Jag lovar att uppdatera mer senare, för jag är inte ett dugg trött. xOxO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0