WHEN I'M YES, HE'S NO.

Äntligen så har jag tillgång till dator igen, jag är så sur, men ändå väldigt glad över att strömmen kom tillbaka. Var utan ström i rätt många timmar, jag och min syster gjorde exakt ingenting! Men okej, jag kan berätta lite om gårdagen, det låter bättre väl?

Jag vakna vid 10-tiden, gjorde vid mig, packade, sen cyklade jag till en utav mina vänner, hon som skulle hålla i tjejkvällen. Lite senare kom dem andra, vi skrattade tills tårarna rann, åt god mat och bara hade allmänt trevligt. Då och då så blev det lite sura miner, men det gjorde inget, för sen skrattade vi så att tårarna rann igen. En perfekt kväll, jag älskar mina vänner så jäkla mycket! Efter det åkte jag hem till min bästavän och där sov vi i hennes husvagn.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0