WE RUN UP FOR THAT HILL.

Nu har jag vilat, ringde även min tränar och sa att jag inte kunde spela. Har så ont, det är inte sant. Men iallafall, nu har min syster och hennes kompis patricia just lagat mat, det satt fint. Mamma och pappa firar 20 år idag så dem åkte just för att äta på restaurang eller något. Ikväll blir det en massa O.C avsnitt och försöka bli bättre i ryggen, för jag vill träna imorgon. Det var så otroligt skönt att få träffa laget igen, och att kunna få röra på sig! Nu ska uppdatering bli bra igen, det lovar jag! xoxo


Kommentarer
Postat av: Michaila

Den bilden såg lite läskig ut:P



Sv. Okej va bra då:)

2010-08-11 @ 17:37:45
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0