HELT OFÖRGLÖMLIGT, HELT UNDERBART, HELT MAGISKT

Häromdagen så frågade vår engelska lärare oss om vår "bästa dag", men vi skulle direkt inte säga det till han, mer att vi skulle tänka på varför det var vår lyckligaste dag och sånt. Jättemånga satt länge och tänkte, men jag visste direkt. Jag har haft många "bästa dagar" i mitt liv, men en dag som är bättre, en dag som slår alla andra dagar är 28 juni 2008. När jag fick se de 3 killarna som jag älskar, när jag fick se det bandet som jag älskar. Det var underbart, det var oförglömligt, det var helt otroligt, ja, jag kan inte beskriva det med ord. Det var helt magiskt, speciellt när Joe tar upp Svenska flaggan under WYLMITE. Fick jag en önska just nu, då skulle jag önska att dem kunde komma hit och jag kunde få se dem och även träffa dem. Men som sagt, 28 juni, glömmer det aldrig.
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0