IT'S A BIG WORLD, IT'S EASY TO GET LOST IN IT

Eftersom mitt sommarlov snart är slut, och jag har ändå inget annat att göra så tänker jag faktiskt skriva ner vad jag har gjort, och hur det har varit. Does that sound good? Det tycker jag iallafall.

SUMMER 10
Mitt sommarlov startade hel bra, sluta skolan 11 juni, 5 dagar senare åkte jag till Örebro med världens finaste lag. Där var vi 5 dagar, jag hade så jäkla roligt så att det inte var sant. Jag fick även riktigt många minnen med laget som alltid kommer finnas med mig. Den 20:de juni så åkte vi hem igen vid 18-tiden på kvällen, var hemma vid 01.30-tiden.

Kom hem från Örebro, kollade extremt mycket på fotbolls-VM i sydafrika. Mina favoriter var Argentina, Spanien och Holland. Gillade inte alls tyskland, så blev riktigt glad när dem inte kom till final! Spanien och Holland i final, där höll jag faktiskt på Spanien, blev så glad när Andres Iniesta fick göra mål också!

En dag i juli åkte jag till stranden med min bästavän och hennes pojkvän och hans vän, där var vi hela dagen. Jag blev så sur när vi låg där på stranden för jag blev inte alls brun, när jag kom hem senare på kvällen så var jag helt bränd på min rygg, bra linn!

Umgicks en del med mina bästa vänner, sov över hos dem, var hos en utav mina bästa vänners pojkvän, där hade vi FIFA-KVÄLL, fast jag var riktigt dåligt, men det gjorde inget, för det gjorde alla typ. Annars var jag lite hos en annan vän, där kollade vi på skräckfilm, skrek gjorde vi också. Tyvärr så blev det lite oroligt mellan oss, men det känns helt ok nu, tror det iallafall. Inte ovänner iallafall, det är viktigast!

Åkte till småland med min farmor och min syster, blev en massa skratt. Världens bästa roadtrip!

Tjejkväll blev det också med de bästa människorna jag känner, en helt galen kväll. Älskar känslan när man har skrattat så mycket att man får ont i magen, det gjorde jag igår, hur många gånger som helst.

Varit hemma en massa, blev en hemma-människa. Men det tycker jag inte är negativt, inte alls, riktigt skönt att bara få vara hemma hos familjen, som jag älskar så himla mycket! Började cykla med mamma också varenda kväll, när vi var ute så snackade vi om allt mellan himmel och jord.

Lyssnade på jonas brothers, fast det gör jag ju fortfarande, men det bör ändå stå med här!

Beställde hem O.C boxarna säsong 1-3 som jag blev beroende av, och när jag skriver beroende så menar jag verkligen BEROENDE. Satt uppe långt in på kvällarna, sitter fortfarande uppe långt in på kvällarna menar jag. Började älska Ryan och Seth (Benjamin och Adam). O.C freak här ja!

Så om jag ska sammanfatta mitt sommarlov så har jag varit så lycklig, har nog aldrig varit såhär lycklig och såhär glad. Jag har kommit närmare mina vänner, har börjat att kunna lita på fler, har lärt mig att leva utan såna vänner som sviker mig. Sommarlovet 2010, kommer alltid att följa med mig, i minnet, i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0