INTE MIN DAG

Hej bloggen. Igår var det verkligen inte min dag, först förlorade vi matchen, sen slutade datorn att fungera, sen fungerade inte en O.C box. Idag är jag väl på bättre humör, internetet är sådär, hänger sig lite då och då, men jag överlever. På första säsongen av O.C så finns där 2 skivor som inte fungerar, dem hackar, och jag har aldrig ens sett dem avsnitten. Så jag försöker få tag i CDON just nu, för så ska det ju inte va? Varit ensam hemma idag också, faktiskt skönt. Suttit och kollat på laguna beach hela morgonen, great show! 2 dagar kvar sen skola, börjar bli lite pirrigt nu, men man får göra det bästa av situationen. xoxo

PH: Örebro fotat av mig, gah, i wish i could go back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0