I'M YOUR BIGGEST FAN

Nu är jag hemma, mobilbloggade imorse, men det har inte lagts upp, hmm? Men okej, jag är rätt irriterad på en sak, vi fick tyska läxa tills på fredag, helt plötsligt så är den till imorgon, jag menar come on? Så till imorgon har jag tyska och engelska läxa, fast det fixar jag. Är faktiskt klara med båda, bra linn! Jag var riktigt trött i morse, skojar inte alls. Men hela dagen idag så har vi haft så lååånga lektioner, och typ inga raster. Ögonen var riktigt tunga när vi hade svenskalektion och det var högläsning, tänk så hade jag somnat. Min dag blev genast bättre när jag kom hem och såg att hela J.O.N.A.S L.A albumet har kommit ut på spotify, ja bara en sak kan göra mig lycklig. Så nu blir det att sitta här hela kvällen och lyssna på dem! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0