BORED.

När jag och mamma cyklade häromdagen så sa jag till henne att jag nog måste börja inse att jag är vuxen. Jag måste börja tänka vad jag vill göra efter gymnasiet. Jag vet väl vad jag vill, jag har en plan, men jag måste komma på vad jag vill jobba med. För jag har inte en enda aning, inte en enda aning alls. Ibland är livet svårt. Min plan är väl att gå klart gymnasiet, börja jobba i ett år ungefär, samla ihop en massa pengar, och sen börja leta jobb utomlands. För det är det jag vill, jobba utomlands, U.S.A! Många tror inte på mig, många skrattar när dom hör det, men har jag gett mig in på något så gör jag det. Drömmar ska följas, även min. Hur jag kommer dit, eller hur det går, det är en annan sak. Men jag vill kunna vara 90 år, tänka tillbaka på mitt liv och veta att jag följde alla mina drömmar, njöt av mitt liv varenda minut, och alltid var lycklig. Så vill jag att det ska vara. xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0