you said it was easy, but it's so hard.

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, en massa plugg och skrivande så förlåt. Men är äntligen klar med min deckare, och igår var jag på tjejkväll, en utav de bästa kvällarna i mitt liv. Idag var jag på öppet hus på skolan, det hade inte behövts, så himla tråkigt. Sen att det inte kom någon buss var ju värre, väldigt dåligt planerat av min skola. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, om någon timme ska jag ut på en promenad, himla skönt. Tråkigt att vädret inte lockar precis, vart blev solvädret av? Snart slutar jag skolan, läskigt att tänka på, för jag vill inte . Konstigt, jag vet, varför kan jag ta någon annan dag. Idag har jag också varit 15 i en vecka, heheh. Lång text jag vet, men nu ska jag göra något annat så puss.
/Linn

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Rubriken... kommer den från en låt?

2010-04-17 @ 17:39:59
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0