you are the reason for the teardrops on my guitar.

Nämen, jag antar att ni själv har förstått att jag har haft bloggtorka. Riktigt mycket, har knappt orkat bry mig om bloggen, men nu är jag tillbaka och det ska bli kul att börja blogga igen. Vad jag har gjort de senaste 2 veckorna? Jag har pluggat & pluggat, köpt nya converse som är GRÖNA, sen har jag "opererat min tå" sen har jag pluggat lite till. Ska bli rätt skönt nu med vecka 18, bara en läxa och vi är lediga på onsdag. Vecka 19 går vi bara 2 dagar sen är det lov, vadå härligt? Vad ska ni hitta på idag, det är ju valborg? Jag bryr mig inte så mycket om valborg, tackade nej till ett par vänner som skulle in till stan orkade faktiskt inte. Ibland blir det att umgås med mina bästavänner, grilla och sånt. Nu ska jag poppa popcorn, kram, uppdaterar om någon timme med en sjukt bra låt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0